Forum www.rpggames95.fora.pl Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie

Requiem: Bloodymare
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
www.rpggames95.fora.pl > Gry

Autor Wiadomość
GamesMaster
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Requiem: Bloodymare    

[URL=www.fotosik.pl] [/URL]

Requiem: Bloodymare jest koreańskim przedstawicielem gatunku MMORPG, balansującym na krawędzi horroru i dark fantasy. Twórcami projektu są ludzie z Gravity Corporation, firmy znanej w branży z wcześniejszego, całkiem udanego Ragnarok Online. Omawiana pozycja bardzo jednak różni się od ich poprzedniego hitu – tym razem mamy do czynienia z poważnym programem, przeznaczonym raczej dla dorosłych graczy i miłośników mocnych wrażeń.

Światem gry jest spowita w mroku i pełna tajemnic Ethergia. Niegdyś ta spokojna i żyzna kraina wyżywiała osiem inteligentnych ras humanoidalnych, z czasem jednak zmieniła diametralnie swoje oblicze. Wymęczona ciągłymi wojnami, wielokrotnie rujnowana i popielona bitewną pożogą stopniowo stawała się miejscem coraz mniej przyjaznym. Zamieszkujące ją ludy nie poprzestawały w kreowaniu coraz wymyślniejszych intryg, zaś idący zawsze w parze z wojaczką rozwój technologiczny w końcu zaszedł o jedną epokę za daleko. Kontynent stał się ofiarą niesłychanego dramatu, określanego dzisiaj mianem Tragedii Thanatosa. Gigantyczna eksplozja, spowodowana działalnością wiecznie poróżnionych ze sobą ras, zmasakrowała i rozrzuciła zwaśnione plemiona w odległe zakątki lądu, zaś pozostałe przy życiu zwierzęta i rośliny uległy potężnym mutacjom, przeobrażając się w okropne, monstrualne stwory. Oczywiście, ambitne i wytrwałe rasy z czasem zdołały otrząsnąć się po tym kataklizmie, musiały jednak pogodzić się z tym, iż świat nigdy już nie wróci do swego pierwotnego kształtu. Z ras inteligentnych ostały się zaś już tylko trzy – zrównoważeni Turanie, niezwykle silne Bartuki oraz zręczni i uduchowieni przedstawiciele rasy Kruxena. Wszystkie pozostają mocno uzależnione od tajemniczej, prastarej rasy Ioxenic, której zawdzięczają przetrwanie do czasów współczesnych.

Fabuła programu obfituje w treść i jest odkrywana przez graczy wraz z zaliczeniem kolejnych questów. Kształt rozgrywki w dużej mierze zależy od rasy i profesji naszego wirtualnego odpowiednika. Każda frakcja oferuje dwie główne klasy postaci, pozwalając w dalszej części zabawy na bardziej konkretną specjalizację. Najbardziej ludzcy Turanie dysponują twardym Defenderem (z możliwością awansu na Commandera lub Protectora) oraz uzdolnionym magicznie Templarem (przeobrażającego się później w Tempesta bądź Radianta). Potężne Bartuki specjalizują się w rozwiązaniach prymitywnych i siłowych, nie dziwią więc profesje Warriora (później Berserkera lub Warlorda) i Shamana (ewoluuje w Mystica względnie w Forsakera). Szeregi mrocznych Kruxena składają się głównie z klas Rogue (i potem Shadow Runner tudzież Assassin) i Soul Hunter (z zaawansowanymi subklasami Defilera i Dominatora). Jak więc widać program prezentuje solidne możliwości dopasowywania naszego wirtualnego odszczepieńca do naszych upodobań i preferencji.

Głównymi atutami Requiem: Bloodymare są mroczny scenariusz oraz przerażający świat przedstawiony, utrzymany w konwencji horroru. Wszędzie niemal roi się od potężnych, koszmarnie zmutowanych i powykręcanych monstrów, które swoją prezencją i możliwościami są w stanie wzruszyć nawet najtwardszych RPG-owych zawodników. Powoli oswajając się z przerażającymi istotami z czasem sami możemy zapragnąć stać się takimi jak one – pomyśleli o tym także twórcy gry, udostępniając graczom możliwość ograniczonej czasowo transformacji sterowanych bohaterów w bestie rodem z najgorszych koszmarów (tzw. Beast Possession System). Ciekawostką jest także system rozpoznawania i modyfikacji kodu DNA, który w bezpośredni sposób kształtuje możliwości oraz zdolności, zarówno należących do nas postaci, jak i ścierających się z nami potworów.

Dla bardziej konwencjonalnych odbiorców przygotowano szereg standardowych dla gier tego gatunku atrakcji, takich jak tworzenie i ulepszanie bojowego ekwipunku, epickie walki PvP (nawet do 96 wojowników w jednej drużynie) czy rozbudowane obszary PvE, przygotowane specjalnie z myślą o dobrze zorganizowanych grupach graczy (tzw. Group Zones, de facto przypominające masowe rajdy, dobrze znane np. z World of Warcraft).

Requiem: Bloodymare cechuje się nowoczesnym silnikiem graficznym, wykorzystującym innowacyjny dla produkcji tego typu, lecz dobrze sprawdzony w innych grach engine fizyczny Havok (napędzający już ponad 150 tytułów, a wśród nich takie przeboje, jak Company of Heroes czy The Elder Scrolls IV: Oblivion).

Zrodlo: gry-online.pl
Oficjalna strona: [link widoczny dla zalogowanych]

Waga instalki: 2.42GB
Wymagania: Pentium/Athlon @ 2 gHz, 512mb RAM, GeForce FX5600 lub Radeon 9600 SE Series 128mb, DirectX 9.0c
Download [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Post Wto 13:40, 29 Lip 2008
 Zobacz profil autora
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa).
Obecny czas to Śro 21:51, 14 Lis 2018
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin